Israel! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Linda Roos - WaarBenJij.nu Israel! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Linda Roos - WaarBenJij.nu

Israel!

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

18 Maart 2012 | Nederland, Utrecht

In mijn levensreis is het even tijd voor een kleine afslag, een 3-weekse trip naar Israel dit keer. Soms heb ik van die momenten dat ik ineens een spontaan idee krijg (afgelopen week) en de dag erna het plan al tot uitvoer heb gebracht (ticket geboekt naar Tel Aviv). Uit ervaring weet ik dat de meest spontane acties in mijn leven vaak ook de meest leuke zijn! Dus daar vertrouw ik dan nu ook maar op. Komende donderdag vertrek ik al. Ik reis niet alleen trouwens, ik reis wederom met mijn immer trouwe reismaatje LP (Lonely Planet). Ze zegt niet veel, maar ze weet wel heel veel en brengt me altijd weer naar de meest mooie en leuke plekken.
Ik heb alleen mijn ticket op zak, voor de rest laat ik de (rond)reis daar ontvouwen, daarin vertrouwend op LP en mijn hart. Oja, de Paasdagen heb ik al wel geboekt in Jeruzalem, omdat er anders kans bestaat dat er geen slaapplek meer is daar rond die dagen.
Omdat het allemaal wat kortdag is, moet er nog veel geregeld worden, zowel voor de reis, als m'n opleiding. Dit betekent dat ik een heel aantal van jullie niet meer zal spreken van tevoren. Weet dat jullie mee reizen in mijn hart.
Middels deze site hoop ik jullie wat op de hoogte te kunnen houden van waar ik zit en wat ik beleef.

Liefs Linda.

  • 18 Maart 2012 - 17:04

    Dido:

    Linda, tof!! Dat zouden er meer moeten doen ;) spontane inval en gaan! Ken het gevoel (fietsen naar Rome...) en ben het helemaal met je eens: dit soort invallen zijn de beste. De krachtigste, de mooiste. Lieve schat, geniet. Ik reis met je mee. Kus, Dido

  • 19 Maart 2012 - 08:55

    Anouk:

    Ik heb je nog wel even kunnen zien, spreken en knuffelen gelukkig! Maak er een mooie en bijzondere reis van lieve Linda!! dikke kus en knuffel voor jou

  • 19 Maart 2012 - 09:28

    Laura:

    Hoi schat

    Wat leuk dat je spontaan deze reis hebt geboekt. Heel veel plezier en geniet ervan!!

    En het wordt echt hoog tijd om elkaar weer eens te zien en te spreken. You're in my hart!

    Liefs , Laura

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Actief sinds 20 Juni 2008
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 60259

Voorgaande reizen:

22 Maart 2012 - 11 April 2012

Israel!

02 November 2009 - 29 November 2009

Laos 2009

01 Juli 2008 - 29 Juli 2008

India 2008

10 Februari 1972 - 30 November -0001

Levensreis van Linda

Landen bezocht: