ben er bijna.. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Linda Roos - WaarBenJij.nu ben er bijna.. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Linda Roos - WaarBenJij.nu

ben er bijna..

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

03 November 2009 | Thailand, Bangkok

Lieve allemaal,

Even een berichtje vanaf het vliegeld van Bangkok. Ik mag hier gratis mailen, service van Bangkok airlines ;-).
So far so good...vanochtend om half 8 hier aangekomen, en zometeen vlieg ik door naar Luang Prabang in Laos.
Ik voel me godzijdank beter dan hoe ik gister vertrokken ben (al maakte het uitzwaaien door Selby, Eline en Sarit veel goed)...na mijn frequente tandartsbezoek de afgelopen 3 dagen (zelfs gisterochtend nog op de valreep, vlak voor vertrek!!) lijkt de verhoging nu wat te zakken. Maar goed, de antibiotica heb ik in de aanslag als dit niet zo is.
De thermometer gebruik ik gewoon niet meer, wil nu vooral GENIETEN!!!!
En daarmee ben ik begonnen door net bij Starbucks de meest lekkere kop koffie ever te hebben gedronken. Cafe latte met caramel en slagroom, mijn hemel, te lekker gewoon.
Daarna een Thaise massage om alle stress van de afgelopen dagen eruit te laten masseren. Ze heeft me goed beetgenomen, maar ontspannen voel ik me zeker. Tijdens de massage voelde ik eindelijk het vakantiegevoel komen...en dat ik alleen maar enorm wil genieten de komende 4 weken.

Nu hollen voor mijn vliegtuig, dan een fijn guesthouse zoeken en dan vooral uitrusten..

Tot gauw allemaal,
liefs, Linda.

  • 03 November 2009 - 06:48

    Bernadette:

    Lieve Lin, fijn dat je goed bent aangekomen! Starbucks en een massage, dat begint lekker, hou dat verwennen van jezelf vol he, hihi! Lieve groetjes van Berna

  • 03 November 2009 - 06:50

    Anouk:

    Hé mop, ga inderdaad zwaar genieten, voor je het weet zijn de 4 weken weer om!!! Klinkt helemaal goed...totaal niet jaloers :-S

    xx

  • 03 November 2009 - 07:07

    Eveline:

    Goed van je te 'horen' Lin! Fijn dat je goed bent aangekomen. Ik ga je weer volgen, hoor!
    Liefs en knuf, Eveline

  • 03 November 2009 - 08:03

    Nicole:

    haidi,

    Wat een gedoe, ik hoop dat je nu heerlijk kan gaan genieten!!!!
    Heel veel knuffels, nicole

  • 03 November 2009 - 11:05

    Christine:

    Die massage... super.. geniet en laat alles even waaien... lfs Christine

  • 03 November 2009 - 12:27

    Machteld:

    ha, dat klinkt beter dan gisteren! en dat zonder AB, dan moet het goed gaan. wat een heerlijkheid dat je op het vliegveld gemasseerd kan worden en wat een goed begin van deze 4 weken, hopelijk start je in Laos ook zo goed.
    Hear you, kus.

  • 03 November 2009 - 14:36

    Mark:

    Goeie zet van jou die thaise massage. Weer lekker in het moment komen(jammer dat ze niet in je rugzakje past). Zet 'm op he en vooral genieten zonder kiespijn!

    dikke kus

  • 03 November 2009 - 20:12

    Tante Ykje:

    Linda kiespijn, dat kon je nou net niet gebruiken bij alle "vertrek" stress.
    Fijn dat we zo weer kunnen volgen.pas goed op je zelf en geniet volop. H.Gr.van Sjoerd en Ykje.

  • 04 November 2009 - 17:55

    Pauline:

    Ha lieverd,
    Goed te horen dat je er heelhuids ben aangekomen! Neem nog wat massages en ga heerlijk genieten. Dank voor je lieve kaart!!
    Kus en knuffels

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Laos 2009

Recente Reisverslagen:

29 November 2009

weer thuis..!!

26 November 2009

Sabai Dee

22 November 2009

4000 eilanden

18 November 2009

de helft voorbij..

15 November 2009

een kleine upate
Linda

Actief sinds 20 Juni 2008
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 60246

Voorgaande reizen:

22 Maart 2012 - 11 April 2012

Israel!

02 November 2009 - 29 November 2009

Laos 2009

01 Juli 2008 - 29 Juli 2008

India 2008

10 Februari 1972 - 30 November -0001

Levensreis van Linda

Landen bezocht: