Nog 2 weken..! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Linda Roos - WaarBenJij.nu Nog 2 weken..! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Linda Roos - WaarBenJij.nu

Nog 2 weken..!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Linda

19 Oktober 2009 | Nederland, Utrecht

Lieve allemaal,

Het is bijna weer zover, ik ga er weer een maand tussenuit! Als het goed is hebben jullie vandaag een systeembericht ontvangen over dat Linda vertrekt naar India.. maar dat is niet waar, Linda vertrekt 2 november naar Laos! Foutje van de site denk ik. Want mijn ticket brengt me toch echt naar Bangkok ;-).
Vanuit Bangkok reis ik dan te land, ter zee (nou ja, over de Mekong) of door de lucht verder naar Laos, dat bedenk ik daar ter plekke. Beetje avontuur moet er bij blijven ;-).

Via deze site houd ik jullie weer graag op de hoogte van mijn belevenissen. Vorig jaar in India heb ik daar ook echt van genoten, om jullie reakties te lezen op mijn verhalen.
Veel leesplezier alvast gewenst!

Veel liefs,
Linda.

• 19 Oktober 2009 - 17:32

Lisa Ettie:

Hoi Linda

We zullen met veel aandacht je reisverslag lezen en volgen.

We zien er naar uit.

Liefs Lisa Ettie

• 19 Oktober 2009 - 18:56

Machteld:

spannend avontuur weer, ik kijk uit naar je belevenissen! maar spreek je voor die tijd nog wel. liefs.

• 27 Oktober 2009 - 08:55

Chapine:

Hoi Linda,

Ik ben begin dit jaar in Laos geweest en het is een schitterend land! Veel plezier, geniet ervan.

Groetjes Chapine

• 28 Oktober 2009 - 10:53

Edith:

Hey Linda,
    Had ik gedacht dat jij in nov. bij ons zou komen werken?! Niet dus...ga dan maar heerlijk genieten in
    het verre oosten en kijken of je wijzer terug komt:->

Kuz Edith

• 02 November 2009 - 08:54

Selby:

Hoi lieverd,

Nog een half uurtje en je staat bij ons op de stoep! Leuk om je weg te brengen al wordt het natuurlijk huilen. Ik neem voor Eline ook een zakdoekje mee... Ik ga je reis vanachter mijn pc heerlijk volgen. Nu maar hopen dat ze in Laos ook wat internet café's hebben!

Liefs,
    Selby