Nog 1 week! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Linda Roos - WaarBenJij.nu Nog 1 week! - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Linda Roos - WaarBenJij.nu

Nog 1 week!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Linda

24 Juni 2008 | Nederland, Utrecht

Nog 1 week, en dan vertrek ik voor een maand naar het noorden van India (Ladakh). Ik heb er veel zin! En tegelijkertijd vind ik het ook spannend! Middels deze site wil ik jullie op de hoogte houden van mijn belevenissen. Ik heb al vernomen dat het netwerk daar bijzonder traag is, dus wellicht wordt het alleen tekst, en geen foto's.. Natuurlijk vind ik het ook superleuk wanneer jullie een berichtje achterlaten op deze site.
Het ga jullie goed, tot horens!

Lieve groet, Linda.

  • 24 Juni 2008 - 15:40

    Sietske:

    He engel,
    zag dat je gebeld had, hoop je nog te bereiken voor je vertrek.
    Dikke kus,

    siets

  • 24 Juni 2008 - 15:40

    Anya:

    Hoi popke, heerlijk foarutsicht! Mar eerst sjuch ik dy nog in Tiel!
    Dikke tut!!

  • 24 Juni 2008 - 18:36

    Jenny:

    Lieve Linda,

    Gaaf vooruitzicht, joh! Ik wens je, namens Ems en d ekids een heerlijke maand met mooie ervaringen. Knuffel, Jenny

  • 24 Juni 2008 - 18:51

    Marielle:

    goede reis gewenst,
    geniet van de verrassingen onderweg!!!

  • 24 Juni 2008 - 19:10

    Ilse En Natasja:

    Lieve Linda,

    Super en wat leuk deze site je brengt ons op een idee! Veel plezier in India. Wellicht in aug afspreken en gezellie mee-eten in Rotterdam? Wij gaan in sept naar China dus wie weet proberen we dan ook zo'n waarbenjijnu.nl uit...

    Liefs

  • 24 Juni 2008 - 19:21

    Laura:

    Hoi Linda

    Wat leuk nieuws dat je een maand naar India gaat. wat zijn de plannen daar? Ik hoop je nog even te spreken voor vertrek. Kunnen we nog even bijkletsen want dat wordt hoog tijd.

    Liefs en dikke tut van mij

  • 25 Juni 2008 - 06:34

    Gea:

    Geniet er van Linda!! Heerlijk een maand op pad, zonder 'moeten'


  • 25 Juni 2008 - 06:43

    B De Boon:

    Heel veel plezier en Gods onvoorwaardelijke zegen MWG B de Boon

  • 25 Juni 2008 - 10:21

    Berna:

    Ga je nog even een hele dikke knuffel geven voordat je weggaat!! Dag dappere, lieve vrouw!Bernadette

  • 25 Juni 2008 - 11:39

    Simone:

    Leuk! dan ga ik een beetje mee op afstand,
    alvast heel veel plezier met de voorbereidingen...

  • 27 Juni 2008 - 06:45

    Miriam:

    En....bevalt het goed de voopret met de site? Leuk he! Ik wens je heel veel moois toe en zal zeker met je meereizen in gedachten.
    X Miriam

  • 27 Juni 2008 - 19:09

    Eveline:

    Hoi lieverd, leuk dat je op deze manier iedereen op de hoogte gaat houden (als het daar mogelijk is, maar dat zal wel hoor). Leuk dat je naar mijn 'favoriete' plek gaat, ook al ben ik er slechts één keer geweest, Ladakh is in mijn hart. Ik hoop dat het voor jou ook een geweldig leuke en mooie ervaring gaat worden. Ooit ga ik terug! Ik ben afgelopen woensdagavond teruggekomen, morgen werken. Ik spreek je ZEKER voordat je weggaat, moeten toch even bijpraten, hoor!!! hahaha Stevige intense knuffel en kussen, Eveline xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 01 Juli 2008 - 08:05

    Charlotte:

    Lieverd! Terwijl ik hier nu met handdoekrol om mijn haar, net gedouched, achter mijn eigen pc'tje zit, wandel jij rond op schiphol. Zou de ergste stress al van je afgegleden zijn of gebeurt dat pas zodra het vliegtuig van de grond is? Hoe dan ook zal ik vandaag en komende maand veel aan je denken. Ik ga je volgen. Fijn dat ik je gisteravond toch nog even gesproken heb. Veel liefs en een dikke kus, Charlotte

  • 01 Juli 2008 - 08:59

    Tante Ykje:

    Dit vind ik ook al spannend.We volgen je graag en wensen je alvast een hele fijne reis en pas goed op jezelf.S.en Y

  • 01 Juli 2008 - 09:18

    Angele:

    Gaaf hoor dat je weg gaat, maar wel ongezellig...

    Geniet ervan.
    XX Angele

  • 02 Juli 2008 - 09:43

    Marieke:

    Als het goed is ben je er nu. Veel plezier en doe voorzichtig. ik kijk uit naar de eerste bericht!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Utrecht

India 2008

Recente Reisverslagen:

29 Juli 2008

de laatste dagen in India...

25 Juli 2008

Aftellen geblazen!!

21 Juli 2008

4 dagen Enfield!!

17 Juli 2008

So far so good!

13 Juli 2008

en dan ineens is het koud!
Linda

Actief sinds 20 Juni 2008
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 60246

Voorgaande reizen:

22 Maart 2012 - 11 April 2012

Israel!

02 November 2009 - 29 November 2009

Laos 2009

01 Juli 2008 - 29 Juli 2008

India 2008

10 Februari 1972 - 30 November -0001

Levensreis van Linda

Landen bezocht: