een kleine upate - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Linda Roos - WaarBenJij.nu een kleine upate - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Linda Roos - WaarBenJij.nu

een kleine upate

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Linda

15 November 2009 | Laos, Vientiane

Lieve allemaal,

zit nu af te koelen in een hotel achter de pc, met een fan op m'n lijf. Het is zo heet hier joh!
Na een dag in de hoofdstad was ik het eigenlijk alweer zat. ZO heet, veels te druk, weer die tempels en die rijst... ;-)
Dus na 1 nacht m'n tas gepakt en de bus genomen naar Tha Kaek, weer iets zuidelijker in Laos. Heel gestaag daal ik af, hoop steeds op een fijne plek om wat langer te blijven, maar moet daarvoor denk ik nog wat verder zakken.
De busrit was erg relaxed gister. Superluxe bus (heb met mezelf afgesproken niet te bezuinigen op dit soort dingen door een local bus te nemen of iets dergelijks). I-pod op m'n kop, een aardige koreaanse Canadees naast me, een rustmoment.

Zit in een erg leuk guesthouse nu, veel backpackers. Leuke mensen al gesproken, zit nu met Hera uit NL enorm hard op deze oude toetsenborden te rammen ;-).
Vandaag een rustdag, met boek in tas lekker wandelen en ergens neerstrijken.
Gisteravond met Camille en haar vriend (ze waren even een week los van elkaar gaan reizen en nu weer samen) hier gegeten, grappig dat voor ons onze mountainbiketoer tocht echt het hoogtepunt was van de vakantie tot nu toe (nou ja.. met bier in een tube was ook top ;-)). Leuk haar weer te zien! En wellicht treffen we elkaar weer in Pakse (het ziden van Laos).

Wilde hier in Tha Kaek een motortoer doen van 4 dagen door de mooie natuur. Had gehoopt nu op ECHTE motoren, maar niks hoor, weer alleen die verdomde suffe scooters.. heb ik potdorie voor niks m'n kisten en een spijkerbroek meegenomen (wel een mooie spijkerboek, dank Annette ;-))
Denk dat ik nu de helft van de tocht doe, morgen en overmorgen, om iets meer tijd te sparen voor het einde van m'n vakantie, om dan echt wat langer ergens te zitten op een rustige plek.

Hoe gaat het met jullie?
Tja...ik mis NL eigenlijk wel, al heb ik het reizen wel beter te pakken nu dan in de 1e week. Maar dat komt ook echt door leuke ontmoetingen.

Tot gauw weer,
liefs!








  • 15 November 2009 - 07:55

    Pauline:

    Je wordt ook zeker gemist hoor hier! Ik vind dat je een bikkel eerste klas bent. Die stomme scooters toch... Wacht maar af, straks loop je vanzelf tegen een eersteklas motor aan voor een geweldige rit met je boots en spijerbroek. Tot je volgende bericht meissie!
    Denk aan je!! x x

  • 15 November 2009 - 08:29

    ANouk:

    He lieverd, fijn om te lezen dat je het meer naar je zin hebt nu!! Altijd erg fijn om leuke mensen te ontmoeten...en dan heb ik het nog niet eens over de avonturen op bootjes met bier...o o o o dame!! Klinkt helemaal goed...you go girl!!

    xx

  • 15 November 2009 - 18:05

    Miriam:

    Hai even kijken of het berichtje nu doorkomt. Had al een keer eerder een poging gewaagd maar volgens mij niet onderaan het lijstje ;)
    Heerlijk je reisverhalen, verzacht de regen hier een beetje. En als je thuis bent moeten we maar weer eens een Crea dansje wagen. X Mir

  • 16 November 2009 - 11:58

    José:

    grappig te lezen dat je zelfs zo ver weg in hitte ook op een toetsenbord zit te rammen. Hoe komt het toch dat ik me daar echt wel iets bij voor kan stellen!
    veel plezier met al die leuke en interessante mensen om je heen. Liefs José

  • 16 November 2009 - 18:03

    Christine:

    Even e.e.a. gelezen... deze vrouw liep achter.. die happy cows boffen met jou... doe voorzichtig... eerst lezen en dan pas in het water storten.. geniet en heb t fijn
    lfs Chris

  • 17 November 2009 - 13:41

    Eveline:

    Hi lieverd, ik kwam er maar niet toe je verslagen te lezen (laatste 3), maar het is dan nu toch gelukt. Fijn je belevenissen te lezen. Je ervaart alles weer van top tot teen, zoals ik je ken. Mooi toch! Je kunt alleen genieten als je ook de diepte hebt gekend, je weet het. Heel cliche, maar oh zo waar. hihi

    Met mij DRUK!
    Zoeken naar ander werk, gesprekken voeren, muizenplaag in huis, Mariama 2 en zegt dus NEE en ga zo maar door.....

    Lieverd, geniet se.
    Hou van je!
    Eveline

  • 17 November 2009 - 16:34

    Lisa Esther:

    Hoi Linda

    Nou het is wel weer wat daar zo. Eerst de hele boel hier in de hobbel omdat je zo in zak en as zat en nu weer helemaal door het dolle heen.
    We kunnen het niet meer volgen soms, zal de leetijd wel zijn denk ik.(of zal het toch aan iemand anders liggen).
    Nou fijn in elk geval dat je nu geniet al snap ik niet dat het leuk is met bier op een rivier af te gaan in een tube ga je daarvoor naar Laos?
    Maar dat zal wel de .....zijn denk ik.

    Liefs Lisa Esther

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Laos, Vientiane

Laos 2009

Recente Reisverslagen:

29 November 2009

weer thuis..!!

26 November 2009

Sabai Dee

22 November 2009

4000 eilanden

18 November 2009

de helft voorbij..

15 November 2009

een kleine upate
Linda

Actief sinds 20 Juni 2008
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 60204

Voorgaande reizen:

22 Maart 2012 - 11 April 2012

Israel!

02 November 2009 - 29 November 2009

Laos 2009

01 Juli 2008 - 29 Juli 2008

India 2008

10 Februari 1972 - 30 November -0001

Levensreis van Linda

Landen bezocht: